Çekiliş Duyurusu - Depresif Patates -



Çekiliş duyurusunun linki:

https://depresifpatates.blogspot.com/2020/12/100-yayin-ozel-cekilis-otostopcunun.html

Depresif Patates blogunun 100. yayına özel yapmış olduğu ve iki hafta boyunca sürecek bir çekilişi varmış. Katılmak isteyen olursa yukarıya koyduğum linkten sayfasına hemen gidebilir :)

Kitapçıda bir kez elime alıp inceleme fırsatı bulmuştum. Açıkçası elime almam bile mucizeydi o zamanlar çünkü popüler olan kitaplara fobim vardı benim :P

Ama artık merak ettiğim bir kitap olduğu için ben de çekilişe katıldım. 

Hadi bakalım :D




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Çok teşekkür ediyorum! :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ediyoruum :) Nice yüzlerce yayınlara inşallah ^^

      Sil
  2. Eskiden çok meşhurdu böyle çekilişler. Sonradan azaldı gibi sanki. İyi olmuş bu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Hem seçilen kitap hem de böylesi bir fikir çok hoş gerçekten.

      Sil