KIŞ 2021 OKUMA ŞENLİĞİ LİSTESİ - SONUNDA ! -

                                 'Kış Okuma Şenliği''  

Kulağa ne kadar güzel geliyor değil mi? Biraz geç olsa da haberdar oldum ve daha da geç olsa da listeyi oluşturdum. :P 

Belki tüm kategorileri netleştiremedim ama artık listede birçok kategoriyi belirlemiş durumdayım. Kalanları kervan yolda düzülür mantığıyla okumaya başladıktan sonra belirleyeceğim. (umarım oluyordur öyle :3 )

Kervana sonradan katılacak kitapları bir kenara koyarsak kervanın uzunluğu şu an böyle :




Siz de katılmak isterseniz (blogunuz olsun veya olmasın) buradan katılabilirsiniz.


 1.Kategori (10 puan): İsminde “KIŞ” mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların “KIŞ” mevsiminde geçtiği bir kitap.

Bir Dağcının Güncesi - Nasuh Mahruki (126 sayfa)


2.Kategori (10 puan): Anton Pavloviç Çehov veya Virginia Woolf veya Jack London'dan bir kitap.

Kendine Ait Bir Oda - Virginia Woolf (160 sayfa)


3.Kategori (10 puan): Mehmet Akif Ersoy veya Necip Mahfuz veya Ahmet Mithat Efendi'den bir kitap.


4.Kategori (10 puan): Hasan Ali Yücel Klasiklerinden bir kitap.

Kısa Romanlar, Uzun Öyküler - Henry James (248 sayfa)


5.Kategori (10 puan):Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.


6.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Şiir ve tiyatro türünde iki kitap.(bir şiir bir tiyatro yada iki şiir yada iki tiyatro türünde kitap olabilir)


7.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin Mavi olan iki kitap.

Geceyarısı Çocukları - Salman Rushdie (702 sayfa)

Mikrobiyota - Ed Yong (408 sayfa)


8.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kendi adınız ve soyadınızın baş harfleri ile başlayan iki kitap.

B : Bitkilerin Bildikleri - Daniel Chamovitz  (134 sayfa)

S: Simyacı - Paulo Coelho (184 sayfa)

D: Dokuzuncu Hariciye Koğuşu - Peyami Safa (128 sayfa)


9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adında aynı kelimeler geçen üç kitap.

Kendini Savunan İnsan - Erich Fromm (263 sayfa)

Biz İnsanlar - Peyami Safa (408 sayfa)

Yunus İnsanlar -Torsten Krol ( 355 sayfa)


10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan):Adının baş harfleri K, I, Ş ile başlayan 3 kitap.

K : Köpek Kalbi - Mihail Bulgakov (132 sayfa)

I :

Ş : Şeker Portakalı - Jose Mauro De Vasconcelos (182 sayfa)

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan):Bir üçleme yada bir serinin üç kitabı.

Kayıp Gül - Serdar Özkan 

Kayıp Gül  2 Ölümsüz Kalp - Serdar Özkan

Kayıp Gül 3 Ekim Yağmurları - Serdar Özkan




Sonunda bitti. Artııık, okumaya gidebilirim :D
O yüzden bir sonraki yazıda görüşmek üzere ...




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Çok güzel bir liste olmuş. Ben güz okuma şenliğine heves edip her kategoriden kitap belirlemiştim ancak olmadı :/ Kış sonu okuduklarım uyarsa o şekilde bir rapor yayınlamayı düşünüyorum. Kitaptan kitaba atladığım için birinde sabit kalamıyorum.
    Blogun da çok güzelmiş. Kitap bloglarını çok seviyorum. Ancak bir takip butonu koysan daha rahat olur sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa... Çok teşekkür ederim. Aynısı bana da oluyor kimi zaman. Ve daha yıpratıcı oluyor okumak isteyip okuyamamak. O zaman ondan ona geçiyorum belki birini kaptırıp okuyabilirim diye. Yedi yüz sayfa kitabı bir günde bitirmeye çalışsam bu kadar yorucu olmaz herhalde :D
      Takip butonunu da dikkate aldım çok teşekkür ederim. Eğer sizde bir rapor yayınlarsanız okumaya oradayım :)

      Sil