Ses deneme bir iki !

Se-Se… Ses deneme bir iki, bir iki.

Öhöm, öhöm…

Değerli blog okurları ses veriyorum. Uzun zaman sonra herkese en kocamanından bir merhaba :)

Buraların ıssızlığını bozmaya geldim. 

O kadar zamandır bir şey yazmamışım ki ana sayfadaki yazılar kapatılıp gidilen dükkânlara benzemiş, 

burası hayalet kasabaya dönmüş. 

Bir tek ortada yuvarlanan tozlu çalımız eksik...

Ortalığın tozunu kaldırmaya gelebildim galiba nihayet :)


Kasabanın şerifi Beş Senede Devriâlem bildirdi.



Yorum Gönder

26 Yorumlar

  1. hoşgeldiiiin yaaa, arada bakıyordum senin blogaa, hatta selam da verdim :) bi de bugünlerde yorumlarımız spama düşüyor arada bir kontrol eet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm de mutlu oldum o mesajı :)
      Bilgi için de teşekkür ederim, kontrol ederim ^^

      Sil
  2. Hoş geldinnn:)))) Ne güzel yaptın, geri döndün:))) Umarım iyisindir, her şey yolundadır:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :)) Evet evet iyiyim umarım sende de yolundadır her şey ^^

      Sil
  3. Hoş geldiniz.... :) Süper yaa herkes dönmeye başladı. :) Ne güzell..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Dönüşlerin çok olması gerçekten güzel :)

      Sil
  4. Benim Yorum uçtu mu? :) Tekrar hoş geldiniz diye yazayım yorum gitti galiba benim yaptım diye hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin,bende ara verip dönenlerdenim...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Benim yorumlar spama düşüyor sizde sanırım. Çünkü yorum yaptığımı hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dediğiniz gibi bir durum olmuş fark edince düzelttim :')

      Sil
    2. Sıkıntı yok hep uğruyorum buralara sonradan fark ettim diyorum ben bu konuyu okuyup yorum yapmıştım diye :) Bide şu yorumlardaki yanıtla seçenekleri çok karışmış. Dilerseniz düzenleyebilirim ;)

      Sil
  7. Hoş geldin :-) Yazın bloglar boşalıyor biraz. Ben hep burada olduğum için okuyacak blog bulamıyordum. Senin dönmene sevindim. Görüşmek üzere :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bana yazın geri dönüşler daha fazla olur gibi gelmişti, kişi kendinden bilir işi demek ki :') Umarım daha sık ve daha çok blogla görüşürüz bu yaz :))

      Sil
  8. Hoş geldiniz neyse ki daha örümcek ağı tutmamış bloğunuz benim bir ara tutmuştu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah sevindimm :D Temizlikten sonra her şey eskisinden de güzel olmuştur umarım.

      Sil