2021 KIŞ OKUMA ŞENLİĞİ SONUCU

 

''2021 Kış Okuma Şenliği''nin Z raporunu yazmaya gelmiş bulunuyorum. Şenlik kapsamında ne kadar okumuşum bunu yazarken ben de öğreneceğim 😅

Altın sarısıyla yazılmış olan kitaplar, bloğumda halihazırda yorumlarını bulabileceğiniz kitaplar. Diğerlerinin arasından da hakkında yazmak istediğim kitaplar var.  Çalışkan bir blogger olup kitaplarımı okudukça yorumlayamadım ama ileride dönüp bakmak  için yazmalıyım dediğim kitapları yazacağım inşallah :) Örneğin Daniel Chamovitz - Bitkilerin Bildikleri. Nasipse yazdıktan sonra burayı güncellerim artık :)



1.Kategori (10 puan): İsminde “KIŞ” mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların “KIŞ” mevsiminde geçtiği bir kitap : Bir Dağcının Güncesi - Nasuh Mahruki (126 sayfa)

2.Kategori (10 puan): Anton Pavloviç Çehov veya Virginia Woolf veya Jack London'dan bir kitap : Kendine Ait Bir Oda - Virginia Woolf (160 sayfa)

4.Kategori (10 puan): Hasan Ali Yücel Klasiklerinden bir kitap : Kısa Romanlar, Uzun Öyküler - Henry James (248 sayfa)

8.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kendi adınız ve soyadınızın baş harfleri ile başlayan iki kitap.

B : Bitkilerin Bildikleri - Daniel Chamovitz  (134 sayfa)

S: Simyacı - Paulo Coelho (184 sayfa)

D: Dokuzuncu Hariciye Koğuşu - Peyami Safa (128 sayfa)

9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adında aynı kelimeler geçen üç kitap : Yunus İnsanlar -Torsten Krol ( 355 sayfa) 

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan):Adının baş harfleri K, I, Ş ile başlayan 3 kitap.

K : Köpek Kalbi - Mihail Bulgakov (132 sayfa)

Ş : Şeker Portakalı - Jose Mauro De Vasconcelos (182 sayfa)

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan):Bir üçleme yada bir serinin üç kitabı.

Kayıp Gül - Serdar Özkan (205 sayfa)

Kayıp Gül  2 Ölümsüz Kalp - Serdar Özkan (300 sayfa)

Kayıp Gül 3 Ekim Yağmurları - Serdar Özkan (206 sayfa)


Okumayı tamamladığım şenlik kapsamındaki kitaplar böyleyken bunlar da belirlediğim kitaplardı :


Toplamda 11 kategorinin olduğu şenlikte ben 8 kategoriden 16 kitap belirlemişim ve 12'sini okumayı bitirmişim. 

Toplam 12 kitap okumuşum = 120 puan
8. ve 11. kategoriyi tamamlamışım = 50 puan
Toplam tamamladığım kitaplardan 2360 sayfa + 200 sayfa yarım kalan kitaptan = 2560 = 25 puan
Sonuçta = 195 puan


Şenliğe aktarmalı olarak yetiştiğimden dolayı şenlik için 72 günüm olmuş. Okuduğum 2560 sayfayı bu 72 güne böldüğümde günlük 35 buçuk sayfa kitap okumuşum. 
Şenlik kapsamında mutluluk verici bir sonuç değil tabii ama bir o kadar da şenlik dışında okuduğumdan mutsuz oldum da diyemem 😅 Şenlik kitaplarıyla çizdiğim dairenin dışında çok takıldığımdan oluyor hep bunlar :DD


Benim vereceğim raporun böylelikle sonuna gelirken sizin de kendiniz için iyi olarak nitelendirebileceğiniz bir kış geçirmiş olmanızı dilerim :) Öyle geçmediyse de üzülmeyin bahara düzeltiriz :))


Buradan da şenliğin detaylı anlatımına ve diğer okuyucularına ulaşabilirsiniz :

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Kendine ait bir oda okuyacağım aldim kitapliktan bana bakıyor kendisi :)
    Bir de Henry James den bir hanımefendinin günlüğü okuyacağım
    Köpek Kalbi ve Dokuzuncu Hariciye Koğuşu severim çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi okumalar :D Aynı bakışları ben de Oblomov'dan hissediyorum okusam iyi olacak :) Henry James pek benlik bir yazar değilmiş ama belki siz beğenirsiniz. Dokuzuncu Hariciye Koğuşu'nu nasıl şimdiye kadar okumamışım bilmiyorum. Bulgakov da zaten seviyordum Köpek Kalbi de beni yanıltmamış oldu :)

      Sil
  2. 12 kitap hiç okumamaktan daha iyidir. Tebrik ederim😍 Ben de 18 kitap belirlemiştim, 17'sini okudum. Aslında son kitabı yetiştirdim ama beğenmediğim için yarım bıraktım. Ben de listemi gece yayınlayacağım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimden gelmeyince ocak ayının neredeyse tamamını ve şubatın da yarısını o kadar şenlik dışında takılarak geçirdim ki şenlikten bu kadar okumuş olduğuma şükrediyorum 😁 Ama teselli için teşekkürler 😂 Bu arada 17 de 12'den iyidir ben daha çok tebrik ederim, listeni bekliyorum (。・∀・)ノ゙

      Sil
  3. Beceremediğim bir işi başkasının bu kadar titizlikle yaptığını görünce hep imrenmişimdir. Tebrikler oldukça verimli geçmiş şenlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah o sizin bakış açınızdan kaynaklanıyor. Kişi kendinde olan bir parçayla dışarıyı tanır ^^

      Sil
  4. Çok iyi geçmiş bence, keyifli okumaların olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, sizde de bol keyifli okumalar ^^

      Sil
  5. chamowitz ve torsten i not aldım :)

    YanıtlaSil
  6. Şenlik dışında hiç kitap okumuyorum, niyeyse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki şenlik size benden büyük fayda sağlamış (●ˇ∀ˇ●) Yapılacaklar listesi oluşturup sonra her bir maddeyi tamamlamaya çalışan örnek birisinizdir o zaman diye tahmin ediyorum, ondan olabilir :D

      Sil
  7. Etkinliğe 2013 yazında katılmıştım. Hala devam ettiğini görmek güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar zamandır süregeldiğini bilmiyordum ama fikir güzel kesinlikle ^^ Bu mevsiminde ben de eşlik etmiş oldum etkinliğe.

      Sil